LG GSL545NSQZ

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GSL545NSQZ op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

CarolineM 31-05-2015
Geschreven voor: LG GSL545NSQZ

mooi ontwerp, duidelijk display en goede indeling. Hij is iets kleiner dan onze vorige koelkast, maar is uitstekend in te delen. Kortom ik ben erg blij.

Mosaic 16-09-2014
Geschreven voor: LG GSL545NSQZ

Met name de vormgeving was voor mij de reden om deze koelkast te kiezen, zowel wat het design betreft (met een iF en RedDot award) maar ook vanwege de maatvoering. Deze LG serie is de kleinste in de markt en paste precies is de nis van mijn oude ATAG (by LG) koelkast.
Mijn teleurstelling was echter groot toen bleek dat deze kast 3 cm achterover helde hetgeen niet was te corrigeren. Mijn leverancier (Bemmel en Kroon) leverde echter direct een nieuwe kast maar deze bleek zelfs bijna 3,5 cm achterover te hellen. De LG helpdesk verklaarde echter dat dit normaal was en dat zij er verder niets aan konden en wilden doen.
Het vreemde was echter dat dezelfde kast bij mijn leverancier én bij MediaMarkt dit probleem niet hadden en keurig recht stonden. Bij nader onderzoek is het duidelijk geworden dat de LG GS 545 serie in twee fabrieken wordt geproduceerd herkenbaar aan een serienummer beginnend met 406TRxxxxxx of 406WRxxxxxxx. De TR serie heeft de problemen met de extreme scheefstand en is ook te herkennen aan twee rollers middenvoor. De WR serie staat keurig recht en heeft de rollers links- en rechtsvoor. Controleer dus uw serienummer voordat u deze koelkast bestelt!!!
Uiteraard heb ik deze koelkast geretourneerd want de service van LG om dit probleem op te lossen is abominabel geweest. Geen enkele tegemoetkoming en absolute ontkenning van het probleem!!

Casiano 20-02-2014
Geschreven voor: LG GSL545NSQZ

We hebben het product ongeveer twee weken en we zijn erg tevreden. Het geluidsniveau is zeer goed. Je hoort bijna niets. Verder over de vormgeving zijn we ook erg tevreden.

A.64 08-02-2014
Geschreven voor: LG GSL545NSQZ

IK bezit de koelkast pas een paar dagen maar tot zo ver heb ik geen klachten. het is een mooie koelkast met veel ruimte. Perfect voor als je een groot gezin hebt. het geeft een lock knop zo dat kleintjes er niet op kunnen drukken wat echt ideaal is bij ons. Je krijg 10 jaar garantie op de motor wat veel is. kort om het is een echte aanrader.

ronbley 05-02-2014
Geschreven voor: LG GSL545NSQZ

Het gebruiksgemak van deze koelkast is goed. Door het overzichtelijke en duidelijke tiptoets-display is de bediening eenvoudig. Bij het watertappen is het optillen van het glas en tegen de sensor houden een kwestie van wennen. De indeling van de koelkast is met het flessenrek en de ijsdispenser in de deur een uitkomst.
De vormgeving is mooi. Handig zijn de wieltjes onder de kast wat het (ver)plaatsen makkelijk maakt. De horizontale deurgrepen in de deuren zijn mooi en ergonomisch.
Het energieverbruik van 349 kWh/jaar zijn een overweging voor de aanschaf geweest. Evenals de RVS-kleur met een beschermende laklaag tegen vingerafdrukken.
Het geluid dat de compressor maakt is nihil in vergelijking onze vorige Amerikaanse koelkast (18 jaar oud). De duurzaamheid en het geluidsniveau zijn dus uitstekend te noemen. Al met al zijn wij dik tevreden met de aanschaf van deze koelkast.

AnneG72 29-01-2014
Geschreven voor: LG GSL545NSQZ

Koelkast gezien bij vrienden en we waren meteen enthousiast. Veel koelruimte en vriesruimte. Vooral door de mooi afgewerkte deuren en de ijsblokjesmaker in de deur.Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen omdat we de kast net in ons bezit hebben. Maar door de extra garante van 10 jaar op de linear compressor denk ik dat het wel goed zit. Het geluidsniveau is laag.

Kraaijeveld1985 14-01-2014
Geschreven voor: LG GSL545NSQZ

Perfecte koelkast!! Alleen bovenop (wij zijn lang) niet heel mooi afgewerkt.. Perfecte temperaturen van koud water.. En super ijsblokjes!!